Wednesday, August 18, 2010

dugaan puasa..

skarang ni ramai yg hungry n dahaga wkt puasa, terutamanya bdk kecik2... for me, bleh thn la..
wkt first day of ramadhan saya no lapar2 n mau minum2, tp bile second day plak terasa mau mkn n minum... lg2 wkt saya gi bazaar ramadhan, i can see all kinds of 'Ayam Food' maybe like.


ayam rice...


ayam warne merah..



fried ayam...

dah la tu, saya x mau org yg lapar terasa... ok, erm.. sblm open puasa, saya kdg2 look saje dkt mknn tu... kdg2 tgk my brother main komputer la.. tepaksa kena wait...

10 minutes before buka puasa..
tik tok... tik tok.... saya buat air milo panas, cedok nasi, ambik lauk2 yg dh beli kat bazaar ramadhan n duduk ats kerusi makan.... wait.. 10, 9, 8.. bla bla.. 3 2 1 makan! tp kena mkn kurma dulu (saya ni jenis yg x suke mkn kurma tp terpaksa jugak).. after eat the kurma saya mkn ayam msk merah.. nyumm2! tp masalahnya the ayam was too BIG to eat.. nasibla mk x paqsa saya mkn, ayam warne merah tu kongsi 1 family! bes bes bes.. we mkn until perut kenyang... alhamdulillah, selesai mkn.. ok 2 saje, nnti saya bleh criter lg wkt saya sepanjang ramdhan.. Tata!*_*





No comments: